söndag 6 februari 2011

Gårdagen...

Började gårdagskvällen med att ta en sväng till Smedjebacken och hälsa på alla saknade! Var så kul att se dom igen... Efter någon timme där så åkte jag in till stan för att tillbringa resten av kvällen med Martin, David och Tom. Åkte runt på stan och härjade tills det var dags att skjutsa hem Tom. När vi hade gjort det så åkte vi ut till Jobban och hälsade på, det var ganska spännande det också vill jag lova. Och som vanligt i den här staden så ryktades det om bråk så det var bara att packa in alla i bilen och åka in till stan och reda ut allt. Och tro det eller ej, men dom klarade det UTAN ATT SLÅSS!!!!! Duktiga pojkar kan vara ibland ;) David blev kvar på krogen så jag skjutsade hem Martin, Jobban och Elin till sina hem och sen åkte jag runt på stan och väntade på att David skulle höra av sig och vilja åka hem. Fick även skjutsa hem Emil och co.... Vid halv tre var jag äntligen hemma och dog ganska så fort vill jag lova xD

Idag blev det att dra en vända ut till Saxdalen för att hämta Crille och HP som ville hem, haha. Och dom var ju inte i sitt finaste tillstånd vill jag lova, pojkar pojkar :P Sen åkte jag hem och har bara kollat på film och OTH hela kvällen. Ska väl försöka hinna färga håret ikväll hade jag tänkt också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar