lördag 5 februari 2011

Längesen... Igen.....

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen, man jag har inte gjort så mycket intressant. Jag har varit i skolan varje dag, Haft årsmöte med SSU Ludvika/Smedjebacken och JAG blev ORDFÖRANDE :D Sen har jag väl bara umgåtts med mina underbara vänner.

I torsdags så var jag, Gisela och Jonathan upp till Sågmyra på Lager 157 och kollade på lite kläder, jag hittade faktiskt ett par byxor för en gångs skull, glad Sofia! Bild kommer senare :)

Igår så var jag med Nettiz, vi åkte runt i stan och sen drog vi även en vända till Borlänge och kollade läget HAHA! Och tro det eller ej, men vi var även och la blommor på JUSSI BJÖRLINGS grav, HAHA!

Idag när jag vaknade så blev det att kasta sig i bilen och åka in till stan där mamma och pappa var för jag skulle köpa ett par glasögon, och jag hittade ett par som jag verkligen blev dökär i, så nu äntligen kanske jag kan se någonting när jag läser också :) Resten av dagen vet jag inte riktigt vad som händer, men det lär väl visa sig. Ska i alla fall dra iväg ett sms till Nettiz och kolla så hon lever och sen kanske jag åker ut till Smedjebacken och hälsar på dom underbara som har hittat tillbaka till Dalarna.

Just ja, jag kanske ska flytta om några veckor! Men säger inte vart, långt bort är det i alla fall ;)

Bjuder på en bild på mina nya glasögon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar