tisdag 15 februari 2011

Jag har tråkigt!

1) Vad var det senaste du stoppade i munnen? Djungelvårlgodis :)
2) I ditt senaste sms står det? ''Hehe ne. :P gör du då? Puss''
3) Vilken är den senaste låten du lyssnade på? Hmm.... Minns inte.
4) Ett ärr på din kropp? På vänster underarm, sprang igenom en glasruta som liten.
5) Vilka är dina favoritfärger? Svart, röd, lila, grå.
6) Vilka i ditt liv litar du på? Dom som är mina äkta vänner ♥
7) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta? Inte en aning faktiskt. Är supernöjd med mitt nuvarande namn.
8) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon? Troligtvis säga att jag känner precis lika.
9) Hur ofta svär du? Kanske för ofta?
10) Litar du på alla dina vänner? Ja, det gör jag.
11) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken? Det beror på. 
12) Tror du att allt som händer har en anledning?Ja, det tror jag nog.
13) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande? Otrohet, lögner, våld och överdriven svartsjuka.
14) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast? Lika dålig humor som jag, omtänksam, förstående, positiv.
15) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden? Självklart!
16) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?Mamma, pappa, Anton och Nettiz
17) Tror du att du skulle bli en bra förälder? Ja, det tror jag nog.
18) Vad har du på dig just nu? Byxor, tröja, linne, skor, jacka, långkalsonger, strumpor, trosor, bh, mössa, halsduk.
19) Aldrig sova eller aldrig äta? Aldrig äta.
20) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska? Jag är nog en kvällsmänniska.
21) Har du lätt att förlåta andra?Ja, ibland lite för lätt?
22) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän? Nej, usch.
23) Har du tappat en av dina vänner nyligen? Nope.
24) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?Nej.
25) Finns det någon du bör reda ut saker med? Finns det säkert.
26) Kommer någon ringa dig ikväll? Who knows? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar